Subject: FW: Väljatöötamiskavatsus
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Liivia Gussarova" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 09:10:48 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
Sent: Monday, May 12, 2025 4:20 PM
To: Justiits- ja Digiministeerium <[email-masked]>
Subject: FW: Väljatöötamiskavatsus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Tööandjate Keskliit tänab, et olete küsinud meie arvamust isikuandmete 
kaitse seaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsusele.

Lisas edastame tagasiside.

Oleme valmis vajadusel oma liikmeid kaasates eeltoodud seisukohti täpsustama 
ning edasistes aruteludes osalema.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee | 
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad | 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation> 
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja 
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti ettevõtet, 
mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on apoliitiline 
mitteriiklik organisatsioon

 <https://www.innotrepp.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 10, 2025 9:42 AM
To: Eesti Andmekaitse Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit, üld <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Juristide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
teaduste akadeemia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti rektorite nõukoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Tartu Ringkonnakohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Halduskohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Halduskohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Maaülikool <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kunstiakadeemia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Lennuakadeemia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kaitseväe Akadeemia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Tehnikakõrgkool, üld <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kõrgem Kunstikool Pallas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Rakenduskõrgkoolide Rektorite Nõukogu 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Isikuloo Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Mälu Instituut <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Inimõiguste Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Inimõiguste Instituut <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; e-Riigi Akadeemia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Koostöö Kogu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Väike- ja 
Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Palume Teil esitada oma arvamused hiljemalt 12. maiks 2025. a. e-posti 
aadressile: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/de15ac25-fbac-49d7-a4a0-8ca0fa0d07d4

Pealkiri: Isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 10.04.2025

Registreerimise number: 8-3/3312-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee